خرید گیفت کارت

ساخت وبلاگ

در عصر دیجیتال، در برابر فراموش کردن یک رویداد مهم، بهانه هایی بسیار کمتری دارید، اما وقتی که رویدادی را فراموش می کنید، گزینه های زیادی برای جبران آن برای شما وجود دارد! اینکه آیا شما به دنبال ارسال یک کارت و یا یک هدیه هستید، طیف وسیعی از برنامه ها را تحت پوشش قرار می دهد.

 

کارت تبریک Red Stamp

این که آیا شما می خواهید "تبریک "، "یاد آوری"، "تولدت مبارک" و یا بگویید "متاسفم که تولدت را فراموش کرده ام"، فرستادن یک کارت راهی عالی برای انجام این کار است. Red Stamp به شما اجازه می دهد تا یک کارت الکترونیکی را با سرعت بالایی برای فرد مورد نظر خود ارسال کنید و یا می توانید یک کارت تبریک حقیقی را برای او ارسال کنید.خرید گیفت کارت

با تنوعی بیش از 1000 کارت، Red Stamp تمام نیاز های شما را برطرف خواهد کرد، از جمله کارت هایی برای تعطیلات، اعلامیه ها، دعوت نامه و دیگر مجموعه ها، شما می توانید هر گونه کارت مورد نظر خود را از درون آنها پیدا کنید. کارت های تصویری آن به شما اجازه می دهد تا از عکس های خود برای طراحی یک کارت استفاده کنید.

Red Stamp به شما اجازه می دهد تا اکثر کارت های الکترونیکی را به صورت رایگان ارسال کنید، در حالی که برخی از طراحی های شما باید هزینه 0.99 دلاری را پرداخت نمایید. کارت هایی که چاپ و ارسال شوند نیز از 3 دلار شروع می شوند. در مجموع، با توجه به میزان وقت مصرف شده برای خرید گیفت کارت  نسبت به خرید یک کارت حقیقی می تواند یک عمل بسیار خوب باشد.

ارسال گل با برنامه ProFlowers

ProFlowers به ​​اندازه برخی دیگر از سرویس های سفارش گل که شما ممکن است با آنها آشنا باشید، بزرگ نیست، اما برنامه های آن به عنوان یک رابط کاربری بهتر در دسترس شماست. شما می توانید انتخاب خود را از میان ده ها دسته مختلف انجام دهید، که هر کدام مخصوص یک مناسبت خاص است: قدردانی، جشن و ...

سرویس گیفت کارت Gyft

Gyft به شما اجازه می دهد تا گیفت کارت ها را از بزرگترین فروشگاه ها مانند Starbucks، Target، Home Depot، iTunes و Sephora تهیه نمایید. میزان اعتبار آن را انتخاب کنید، و گیرنده مورد نظر را تعیین نمایید (سرویس های آن رایگان هستند!). گیرنده گیفت کارت باید یک حساب کاربری Gyft ایجاد کند، اما هنگامی که این کار را برای یکبار انجام داد، می تواند از گیفت کارت خود در هر مکانی، به طور مستقیم از طریق تلفن خود استفاده کنند.

ارسال گیفت کارت از طریق Gyft نیز شما را از امتیازات Gyft بهره مند می سازد، که با جمع آوری آنها می توانید در خرید گیفت کارت  های بعدی خود مقداری از پول خود را پس انداز نمایید. علاوه بر ارسال و دریافت گیفت کارت، این برنامه به عنوان مکانی برای جمع آوری تمام گیفت کارتهای پلاستیکی شما به کار می رود تا شما بتوانید به راحتی آنها را پیگیری کنید، فقط آنها را از طریق برنامه اسکن کرده و درون تلفن همراه خود از آنها استفاده نمایید.

یک جایگزین مناسب برای این برنامه،  Surprise! by Amazon است که یک برنامه برای ارسال گیفت کارت آمازون است که به شما اجازه می دهد تا آن را به صورت دلخواه سفارشی کنید؛ شما می توانید از طریق آن عکس و یا ویدیو دلخواه خود را به کارت تبریک اضافه کنید و یک بسته بندی دیجیتال را انتخاب کنید.

برنامه ها، موسیقی، فیلم ها و کتاب های الکترونیکی در Apple App Store

App Store به شما اجازه می دهد تا برنامه ها، موسیقی، فیلم ها و کتاب های الکترونیکی را به طور مستقیم از ورودی آیتم مورد نظر در فروشگاه برای افراد ارسال کنید. برنامه، آلبوم، فیلم و یا کتابی را که میخواهید ارسال کنید را پیدا کنید و روی دکمه اشتراک گذاری در بالا سمت راست آن ضربه بزنید. در آنجا، فقط گزینه "گیفت" ضربه بزنید، آدرس ایمیل و پیام گیرنده خود را وارد کنید و آن را ارسال کنید. واقعا کاری ساده تر از این نیست!

متاسفانه، هیچ راهی برای ارسال کتاب های Kindle از طریق برنامه Kindle وجود ندارد، اما شما می توانید از صفحه تلفن همراه Amazon برای ارسال کتاب Kindle با انتخاب «Give as Gift» از صفحه محصول و وارد کردن آدرس ایمیل گیرنده خود استفاده کنید. همچنین شما می توانید آن را به آدرس ایمیل خود ارسال کنید، اگر از آدرس گیرنده خود مطمئن نیستید.

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 125 تاريخ : پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397 ساعت: 15:28

خرید گیفت کارت کارت مستر امریکا چیست 
گیفت کارت مستر امریکا یا به عبارتی مستر کارت امریکا عنوانی میباشد که به چک آن می پردازیم . 
مستر کارت امریکا گیفت کارتی مطلوب برای اشخاصی می باشد که به کارت های اعتباری با شارژ معین جهت خریدهای اینترنتی خویش احتیاج دارا هستند . 

از پاراگراف موارد به کار گیری گیفت کارت مستر ایالات متحده که موجب محبوبیت این کارت هم گردیده می‌باشد می توانایی بیان کرد این کارت جهت هدیه دادن به دوستان خوب با مقدار اعتبار قابل انتخاب مطلوب می‌باشد ، به راحتی و با خیال سهل وآسان می توانید با گیفت کارت مستر امریکا خرید اینترنتی خویش را انجام دهید . 

گیفت کارت مستر امکان به کار گیری در عمده وبسایت های پذیرنده master را دارد . 
لطفا 
قبلی از خرید گیفت کارت مستر امریکا به موردها پایین توجه کنید: مستر کارت تنها و فقط در وب سایت های امریکایی قابل استفاده می باشد . 
هزینه گیفت کارت مستر امریکا، هر ساله دو دلار بوده که از موجودی کارت کسر می شود . 
تحویل فقط در ساعات اداری امکان پذیر است . 
گیفت کارت مستر امریکا غیر قابل شارژ می باشد . 
این گیفت کارت فیزیکی است ولی پس از خرید اسکن کارت برای شما ارسال می شود و امکان ارسال کارت فیزیکی وجود ندارد . 
انقضای کارت ۷ سال می باشد . 
هنگام به کارگیری از گیفت کارت مستر امریکا ، اسم هلدر از روی میل می‌باشد و می بایست از نشانی امریکایی حقیقی استعمال نمایید . برای یافتن نشانی حقیقی می توانید از گوگل مپ یاری بگیرید و الزاما بایستی از آی پی امریکا استفاده کنید . 
در صورت رعایت نکردن قوانین و مسدود شدن کارت این وب سایت هیچ مدل ضمانت و مسئولیتی را در مورد بلاک شدن کارت نمی پذیرد . 
لطفا در محافظت داده ها کارت خود کوشا و سخت کوش باشید، زیرا پس از فروش، اطلاعات کارت برای ما قابل بازیابی نمی باشد . 
کارت دارای پنل بررسی کردن موجودی و گردش اکانت هست و برای بررسی کردن مانده، می بایست به وبسایت vanillamaster .com مراجعه فرمائید . 

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : خرید گیفت کارت, نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 106 تاريخ : چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397 ساعت: 16:49


کارت فیسبوک Facebook یا اعتبار فیسبوک چیست فیسبوک بزرگترین شبکه اجتماعی دنیاست که با ابتکار عمل ها و ایده های دیدنی دنیای ارتباطات مجازی را متحول کرد . خرید گیفت کارت

Facebook یک شبکه اجتماعی آنلاین می باشد . در ابتدا عضویت در فیسبوک به دانشجوها دانش کده هاروارد محدود بود ولی با عبور کرد بازه به تدریج در دسترس همگی افراد بالای ۱۳ سال در سراسر عالم قرار گرفت . 

علاوه بر امکانات عمومی شبکه فیسبوک نظیر قابلیت ساخت نمایه شخصی، افزودن دیگر کاربران به فهرست دوستان ، پست کردن و اخذ پیام و… تجهیزات منحصربه‌فرد کانال فیسبوک از پاراگراف بازی های آنلاین دوست داستنی کاربران و برنامه های جذاب و متفاوت این کانال میباشد علاوه بر این کاربران با خرید گیفت کارت فیسبوک کار کشته به پیشنهاد تبلیغات در سایت facebook می‌باشند . 

کاملاً مشخص و معلوم می‌باشد که بالاخره هزینه مالی این تبلیغات در facebook از این طرز تأمین می گردد . 

این گروه از امکانات به طور بدون پول در لحاظ گرفته نشده می باشد و برای استعمال از آن نیاز به تنظیم ی گیم کارت فیسبوک facebook داریم . بدین ترتیب گیفت کارت فیسبوک بدون پول تفسیر اشتباهی میباشد که برای جذب کاربران استعمال می شود . 

با خرید گیفت کارت فیسبوک facebook امکان به کار گیری از کلیه امکانات بالا را خواهید داشت . 
واژه و کلمه ی اعتبار فیسبوک در‌ واقع واحد پول مجازی فیسبوک میباشد که مشترکین با خرید گیفت کارت فیسبوک دارنده اعتبار فیسبوک می شوند و توانمند به خرید باطن بازی‌ها و برنامه‌ها (اپلیکیشن های) جانور در سیستم فیسبوک می شوند . 

هر دلار ایالات متحده برابر با 10 اعتبار فیسبوک می باشد . گیفت کارت فیسبوک facebook را می بضاعت و توان با دلار آمریکا ، پوند انگلیس ، یورو یا کرون دانمارک خریداری نمود . 

برای تهیه و تنظیم گیم کارت فیسبوک facebook می توانید به سایت گیفت کارت دات آی آر مراجعه کنید و با اطمینان از اصل بودن کالاها ، خرید گیفت کارت facebook خود را انجام دهید . 

تحویل گیفت فیسبوک در وبسایت www .giftcard .ir بعد خرید به رخ آنی و فوری می باشد . 

خرید گیفت کارت
گیم کارت فیسبوک یا گیفت کارت فیسبوک در وبسایت گیفت کارت با اعتبارهای پایین جان دار است: گیفت 
کارت $ 5 فیسبوک گیفت 
کارت $ 10 فیسبوک گیفت 
کارت $ 25 فیسبوک گیفت 
کارت $ 50 فیسبوک گیفت 
کارت $ 100 فیسبوک

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 89 تاريخ : يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 15:07


گیفت کارت در واقع نوعی اعتبار مجازی هست که همانطور که از نامش پیداست مخصوص کادو دادن هست و از آنجایی که منحصر هدیه دادن هست قابل پس به چنگ آوردن و یا انتقال دادن به کس دیگر نمی باشد . 

 

 

خرید گیفت کارت

گیفت 
کارتها اشکال مختلفی دارند که در ادامه به توضیح هرکدام از آن ها میپردازیم: 


گیفت 
کارت آیتونز 
گیفت کارت آیتونز یا این که Itunes Gift Card یا گیفت کارت اپل، یکی از پرطرفدارترین گیفت کارت ها در دنیای امروز بوده که قابل استفاده روی دستگاه های اپل مثل آیفون، آیپد، آیپاد و مک می‌باشد . 

 

 

 

از 
گیفت کارت آیتونز می توان در اپ استور، آیتونز ، آی بوک استور و مک اپ استور استعمال کرد: 

 

 


این گیفت کارت در مقادیر 10 دلاری، 15 دلاری، 25 دلاری، 50 دلاری، 100 دلاری و در برخی مورد ها و به سفارش برخی دکان ها در مقادیر فراتر نیز عرضه می شود . 

 

 

پرطرفدارترین مدل گیفت کارت های آیتونز، گیفت کارت آیتونز آمریکاست که تنها در اپل آی دی آمریکای وریفای شده شارژ می شود و دسترسی شما را به بهترین استور یعنی استور آمریکا که دارای بهترین و بیشترین تنوع بازی ها، برنامه ها، فیلم ها، کتاب ها و آهنگ هاست مهیا می کند . این گیفت کارت ها به مقدار ای دوستداشتنی میباشند که چه بسا افرادی از کشورهای دیگر نیز مانند کانادا و انگلستان و استرالیا هم ترجیح می دهند گیفت کارت آیتونز آمریکا را خریداری نموده و شارژ نمایند . 

 

 

 

گیفت کارت های ایالات متحده هم در دسته فیزیکی و نیز الکترونیکی توسط اپل عرضه می شوند . حتماً هنگام خرید این گیفت کارت ها توجه حتمی را به کار بیاورید . 

 

 

گیفت 
کارت گوگل پلی 
گیفت کارت های گوگل پلی قابل به کار گیری در دستگاه های اندرویدی هستند . به طور کلی برای خرید هر اپ یا بازی یا این که هر گونه متاع غیر بدون پول در گوگل پلی استور یا این که خریدهای درون برنامه و بازی نظیر پک جم در بازی clash of clans باید گیفت کارت گوگل را به عنوان اعتبار مجازی در اکانت گوگل خود شارژ نمایید . گیفت کارت گوگل پلی استور هم در مقادیر 10 دلاری، 15 دلاری، 25 دلاری، 50 دلاری و 100 دلاری موجود هستند . این گیفت کارت ها برای خرید کالاهای دیجیتالی نظیر بازی، برنامه، کتاب، نوا و فیلم در استور گوگل پلی به عمل می فرایند . 

 

گیفت 
کارت مایکروسافت 
گیفت کارت مایکروسافت منحصر کسانی است که ویندوزفون دارا هستند . این افراد برای خرید از اپ استور مایکروسافت می بایست از گیفت کارت مایکروسافت به کارگیری کنند . 

گیفت کارت های مایکروسافت نیز برای کشورهای مختلف عرضه می شوند که گیفت کارت های مایکروسافت عرضه شده در ایران عموماً آمریکایی می‌باشند . 

گیفت کارت مایکروسافت در مقادیر 10 دلاری، 15 دلاری، 25 دلاری و 50 دلاری قابل ارائه می‌باشند . 

 

واجب به ذکر می‌باشد گیفت کارت مایکروسافت می تواند برای شارژ اکانت اکس باکس هم قضیه استعمال قرار گیرد . 

 

گیفت 
کارت آمازون 
گیفت کارت آمازون یا این که Amazon Gift Card یک عدد از انواع گیفت کارت هاست که به شدت موضوع علاقه ی دانشجو یان و مترجمان عزیز هست . زیرا همان گونه که می دانید آمازون یک کتابخانه ی دوچندان زیاد والا هست که تقریباً می توانایی بیان کرد همه چیز در آن یافت می شود . خیلی از دانشجو ها برای خرید کتاب های درسی خویش خلل دارند که از طرز گیفت کارت آمازون و شارژ آن در اکانتشان به راحتی می توانند نسخه الکترونیکی کتاب های خویش را دریافت کنند . 

 

 

این گیفت کارت ها در مقادیر گیفت کارت آمازون 10 دلاری، 25 دلاری، 50 دلاری و 100 دلاری مو جود می باشند . 
البته ورژن های گوناگون دیگری نیز با مقادیر متعدد از اعتبار آمازون در دکان ها موجود هستند: 


آمازون نیز چنین یک اپ استور پر از بازی و برنامه دارااست که این گیفت کارت ها می توانند از این نظر نیز مسئله به کارگیری باشند . 

گیفت 
کارت پلی استیشن پلاس و پلی استیشن منحصر به فرد پلی استیشن 4 و 3 


چنانچه شما هم پلی استیشن 4 و 3 دارید می توانید از امکانات بی نظیر این دستگاه به کارگیری نمائید . برای دسترسی به امکانات بخش اعظم شما نیاز دارید تا از استور سونی قابلیت ها و بازی های جدیدی را که کلیه به آن دسترسی ندارند را خریداری نمائید . 

برای این کار نیاز به گیفت کارت پلی استیشن و پلی استیشن پلاس سونی دارید . 
این گیفت کارت ها آمریکایی می‌باشند و در مقادیر گیفت کارت پلی استیشن 10 دلاری، 20 دلاری، 50 دلاری و 100 دلاری، گیفت کارت پلی استیشن پلاس یک ماهه و سه ماهه و یک ساله یا این که 12 ماهه عرضه می شوند: 

 

 


اکانت 
گلد ایکس باکس لایو 
برای به کار گیری از امکانات خاص ایکس باکس بایستی بتوانید از استور مایکروسافت خرید نمائید . برای این مراد حساب های گلد ایکس باکس به فروش می رسند . 

 

حساب گلد ایکس جعبه در مقطع های حساب گلد ایک جعبه لایو 1 ماهه، حساب گلد ایک جعبه لایو 3 ماهه و حساب گلد ایک جعبه لایو 12 ماهه یا یکساله به فروش می رسند . 

 

گیفت 
کارت ایکس باکس 
با به کار گیری از گیفت کارت‌های ایکس باکس می توانید آخری بازی‌ها و سرگرمی‌ها را از فروشگاه ویندوز اخذ فرمائید . وقتی‌که گیفت کارت ایکس باکس را در اکانت خویش Redeem کردید می توانید از اعتباری که در اکانت کاربری شما به وجود درآمده می باشد برای خرید بازی‌ها، نقشه، فیلم، محتوای تلویزیونی، موسیقی، نرم افزار و یا این که هر چیز دیگری که در فروشگاه‌های آنلاین مایکروسافت به فروش می رسد به کار گیری نمایید . 

 

 

 

 

گیفت 
کارت eBay 
eBay یک عدد از سایت‌های بزرگی می‌باشد که می‌توانید هر چیزی را در آن پیدا نمائید . ارزشی که به این تارنما میافزاید این می باشد که می‌توانید با به کارگیری از گیفت کارت هم از این وب سایت گرانقدر خرید کنید . اگر می خواهید که به‌وسیله یک گیفت کارت eBay از این سایت خرید کنید، می‌توانید به‌سادگی مبلغ درون گیفت کارت را به‌حساب خود واریز کرده و خرید خودتان را انجام دهید . 

 

خرید گیفت کارت

 

گیفت 
کارت facebook 
اعتبار فیسبوک در‌واقع واحد پول مجازی فیسبوک می‌باشد که مشترکین با خرید اعتبار فیسبوک قدرتمند به خرید درون بازی‌ها و برنامه‌ها (اپلیکیشن) های جانور در سیستم فیسبوک می باشند . هر دلار ایالات متحده برابر با 10 اعتبار فیسبوک می باشد . 

گیفت کارت فیسبوک را میتوان با دلار آمریکا, پوند انگلیس, یورو یا این که کرون دانمارک خریداری نمود . همان گونه که مشخص می‌باشد این کارت های اعتباری تقریباً در تمامی مارکت های گران قدر هر شهر یافته می شوند . کاربران با خرید گیفت کارت فیسبوک توانا به پیشنهاد تبلیغات در تارنما facebook می‌باشند, کاملاً مشخص و معلوم میباشد که بالاخره تأمین هزینه مالی این تبلیغات در فیسبوک از این روش تأمین می شود . 

 

 

گیفت 
کارت Steam 
در‌حالتی که اهل بازی های کامپیوتری باشید حتما اسم استیم یا Steam را شنیده اید . کمپانی Valve یک شرکت توسعه دهنده بازی های کامپیوتری آمریکایی می‌باشد که با بازی های کامپیوتری Half-Life, Counter-Strike, Portal, Day of Defeat, Team Fortress, Left 4 Dead, و Dota 2 به آوازه رسید . گیفت کارت استیم می تواند به عنوان کد فعال ساز برای بازی ها استعمال شود و برای هر خریدی که از شبکه Steam داشته باشید مثل خرید بازی از استیم ، قابل انعطاف افزار ، اعتبار کیف پول قابل به کار گیری میباشد . 

 

 

 

 

گیفت 
کارت skype 
اسکایپ برای انجام عمل ها توسط یکدیگر در وقتی که از هم بدور هستید، است؛ با متن ، صوت، تصویر ارتباط با افراد دیگر بی آلایش خیس میگردد که این تجهیزات را اسکایپ در اختیار شما قرار می‌دهد . با به کارگیری از قابل انعطاف افزار اسکایپ می توانید با سایرافراد برای انجام کارها مختلفی نظیر کنفرانس های ویدیویی ، رای زنی با دوستان و خانواده در صورتی که طرف پیش‌روی شما نیز از برنامه اسکایپ استفاده کند، ارتباط برقرار کنید . اما در حالتی که کمی هزینه کنید تجهیزات بیشتری از نرم افزار اسکایپ را تجربه خواهید کرد . 

چنانچه اکانت اسکایپ خود را شارژ فرمائید می توانید حتی با افرادی که نرم افزار اسکایپ را ندارند بصورت بی واسطه تماس متنی یا صوتی برقرار کنید . میزان شارژ اسکایپ با مبالغ دلخواه قابل انجام می باشد و می توانید با خرید گیفت کارت اسکایپ یا این که کردیت اسکایپ اکانت خود را به مقدار دلخواه شارژ فرمائید و هزینه تماس های خود را از این روش به اسکایپ بپردازید . یک عدد دیگر از امکاناتی که اسکایپ با استفاده از کارت های اعتباری در اختیار کاربران قرار می دهد، استفاده از وای فای های عمومی اسکایپ می‌باشد . شما در هر جایی که باشید می توانید از شیوه Hotspot های اسکایپ به وب متصل گردیده و مکالمات خویش را انجام دهید . 

 

 

 

گیفت 
کارت Walmart 
والمارت یک کمپانی خرده‌فروشی آمریکایی است، که دارنده وسیع ترین کانال فروشگاه‌های زنجیره‌ای موادغذایی، سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ ها در جهان هست . این کمپانی در سال ۲۰۱۲ پس از شرکت‌های رویال داچ راحت و اکسان‌موبیل در درجه سوم از وسیع ترین شرکت‌های عالم قرار گرفت . 

فروشگاههای وال مارت با فلسفه و شعار «هر روز ارزش كمتر» (EVERY DAY LOW PRICE) استارت به كار كردند . فلسفه قیمت‌گذاری (PRICING) در وال مارت آن هست كه با كاهش قیمت می توان فروش بیشتری داشت . در خرده فروشیهای ارزان‌فروش‌تر، درآمد عمده است . علاوه بر فلسفه «هر روز قیمت كمتر»، گاه در موردها و مناسبتها هم تخفیف بیشتری فیس می گیرد (ROLLBACK) و گاه هم فروشهای ویژه برقرار می شود (SPECIAL BUY) . وال مارت بر این اعتقاد است كه همین فلسفه بها گذاری است كه اعتماد مشتریان را جلب می كند . شما با استعمال از گیفت کارت های این کمپانی می توانید اعتبار خود را در تارنما والمارت ارتقاء داده و تجربه خریدی غالب را داشته باشید . 

 

 

 

 

 

گیفت 
کارت Spotify 
اسپاتیفای سرویس پخش آنلاین موسیقی دیجیتال می باشد که به کاربران خود دسترسی به میلیون ها موسیقی، پادکست و آهنگ کلیپ از کلیه هنرمندان موسیقی جهان را می دهد . کاربران به راحتی می توانند به وسیله ایمیل خود در این سیستم عضو Sign Up شوند یا این که توسط حساب فیسبوک خود در این سیستم عضو شوند و به محتوا دسترسی داشته باشند . 

Spotify بر روی پلتفرم های مختلف قابل اجرا می باشد، ورژن وب، دسکتاپ PC، گوشی (iPhone آیفون، آیپاد iPod، آیپد iPad و تلفن همراه های اندروید Android) از این مدل تولید ها جهت دسترسی راحت یوزرها به این خدمت می باشد . 

 

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : خرید گیفت کارت, نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 119 تاريخ : شنبه 22 ارديبهشت 1397 ساعت: 16:08

سئو در مشهد
و نحوه‌ پباده سازی سایت ادله موءثر در ارتقاء رتبه‌ گوگل رئیس قبلی بازاریابی کمپانی یاهو با اشاره به اهمیت سرعت بار گذاری وبسایت گفت: به‌روز‌رسانی و نحوه‌ طراحی وبسایت در افزایش رتبه‌ی گوگل تاثیر‌گذار خواهد بود . ماروین لیائو درباره نحوه‌ی ارتقا رتبه‌ی گوگل اظهار کرد: داشتن محتوای خوب در تارنما به شدت برروی جايگاه وبسایت در گوگل تاثیر می گذارد . پول خرج کردن روی درگاه قضیه لحاظ و همچنین تبلیغات در سایت‌های پرمخاطب میتواند در ارتقاء مرتبه گوگل امداد نماید . 

مدیر قبل بازاریابی شرکت یاهو با اشاره به اهمیت سرعت بار گذاری تارنما گفت: به‌روز‌رسانی و نحوه‌ طراحی وبسایت در ارتقاء رتبه‌ی گوگل تاثیر‌گذار خواهد بود . سئو در مشهد

به گزارش ایتنا از ایسنا، ماروین لیائو درباره نحوه‌ی ارتقا رتبه‌ی گوگل اظهار کرد: داشتن محتوای عالی در تارنما به شدت برروی مرتبه وبسایت در گوگل تاثیر می‌گذارد . پول خرج کردن روی درگاه مورد لحاظ و همینطور تبلیغات در سایت‌های پرمخاطب می‌تواند در ارتقا درجه گوگل یاری نماید . علاوه بر این وجود محتوا به زبان‌های دیگر آن هم به صورتی که یک تالیف کننده عالی آن را نوشته باشد میتواند سایت را به شهرت جهانی برساند . 

به گفته او تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی هم با توجه به گونه فعالیت‌هایی که سایت انجام می‌دهد روی رتبه‌ی آن تاثیر خواهد گذاشت . 

وی که ۱۱ سال رئیس ارشد بازاریابی شرکت یاهو بوده هست ادامه داد: به روز‌رسانی به شدت با اهمیت می‌باشد و نحوه‌ی تغییر‌و تحول وب سایت بایستی به گونه‌ای باشد که سایت به راحتی بار گذاری شود . علاوه بر این جست‌وجو در سایت از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که یوزرها میتوانند به وسیله آن به راحتی به محتوای مورد نظر دست پیدا کنند . دراین دربین نباید مدل پباده سازی و هدایت‌کردن کاربران را نسبت به محتوا فراموش کرد . 

این متخصص همینطور در نقطه پايان صحبت‌های خویش در رابطه با موتورهای جست‌وجوی ایرانی گفت: ساخت و عمل برروی یک موتور جست‌وجو فراوان دشوار و گران هست و در این زمینه می بایست از تکنیک‌های زیاد و محاسباتی استعمال کرد . در کنار این موضوع، موتورهای جست‌وجو دوچندان هزینه بر می‌باشند و در صورت سرمایه گذاری‌های کلان می‌توان در این مسئله ترقی کرد . 

او ادامه داد: ما در روسیه، آنالیز و کره جنوبی موتورهای جست‌وجوی فراوان خیر و خوبی داریم اما این موتورها ۱۰ سال میباشد که عمل خویش را ابتدا کردند و ممکن می باشد پاره ای برای شروع دیر باشد . در کل می‌توان خاطرنشان کرد وصال به موفقیت در این زمینه فراوان سخت هست و نیاز به پشتکار و سرمایه مضاعف دارااست . 

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 131 تاريخ : دوشنبه 17 ارديبهشت 1397 ساعت: 17:10

 


گوشتی که تازه ذبح می شود را واجب میباشد تا دوران 24 ساعت در دمای یخچال فریزر حفظ کرد و آن‌گاه از آن به کارگیری کرد .این اقدام برای ارتقا ضریب ایمنی گوشت‌های ذبح شده باید صورت بگیرد تا بیماری‌ها و باکتری‌ها مشترک فی مابین آدم و دام همینطور ویروس‌های ‌دامی در اثر واکنش‌های سرد شدن از دربین برود . 

خرید اینترنتی کوشت
عباس عباسی مدیریت کل دفتر کار نظارت بر بهداشت همگانی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی سرزمین گفت: با نگهداری گوشت جدید ذبح گردیده در یخچال فریزر باکتری‌های مختلفی از پاراگراف تب کریمه کنگو غیر فعال شده و ضریب ایمنی این ماده غذایی بالا می‌برد . 

او یادآور شد: بایستی گوشت گوسفند را به مقطع 24 ساعت و گوشت گاو را به بازه 72 ساعت پس از ذبح در فریزر حفظ کرده تا بیماری‌های متعدد آن از در بین رود . 

مدیر کل دفتر کار بررسی بر بهداشت همگانی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی میهن با ابلاغ اینکه محافظت گوشت های جدید ذبح گردیده منجر عقیم شدن باکتریهای آن می گردد افزود: در دمای ذیل باکتری‌ها فعالیتشان از در میان رفته و PH گوشت به 8/5 تا 2/ 6 رسیده که در غایت باکتری‌های خطرناک از در بین رفته و روند ترد شدن گوشت خوب تر انجام میگردد . 

عباسی یادآور شد: نگهداری گوشت‌های تازه ذبح گردیده در یخچال باعث گردیده باکتری مرگ آور تب کریمه کنگو که میان بشر و دام مشترک بوده و از نظر تشخیص و بالینی دامپزشکان را دچار نقص‌ می‌کند، در دمای زیر محفظه از بین رفته و به اصطلاح عقیم می‌شود . خرید اینترنتی کوشت

او گفت: توصیه ما به مردمان سفارش می کنیم در موقع کشتار طیور از ناظران بهداشت اداره دامپزشکی سرزمین برای بالا رفتن ضریب ایمنی گوشت ذبح شده به کار گیری نمایند . 

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 101 تاريخ : دوشنبه 17 ارديبهشت 1397 ساعت: 17:06

خرید گیفت کارت
مایکروسافت هم همانند بزرگ‌ترین کمپانی‌های چیره در دنیا که خدماتی در حوزه تجارت الکترونیک ارائه می‌دهند، برای محصولاتش گیفت کارت یا همان کارت‌های هدیه را در لحاظ گرفته میباشد که به‌وسیله آنها می‌توانید فارغ از نیاز به کارت اعتباری بین‌المللی نسبت به خرید محتوا و محصولات تولیدی این کمپانی مبادرت فرمائید . 

در حالتی که با ماهیت گیفت کارت‌ها آشنایی ندارید به‌طور خلاصه حضورتان عرض می کنیم که گیفت کارت‌ها حاوی یک کد یک‌بارمصرف هستند که به ارزشی که روی کارت درج‌شده است اعتباردارند و با واردکردن آن کد در حساب کاربری‌تان در مایکروسافت قادر خواهید بود تا کیف پول آنلاین خودتان را شارژ فرمایید . به این عمل redeem کردن گیفت کارت می گویند . 

چه 
چیزهایی می‌توان با گیفت کارت ایکس باکس خرید؟ 
با استعمال از گیفت کارت‌های ایکس باکس می‌توانید نهایی بازی‌ها و سرگرمی‌ها را از دکان ویندوز دریافت نمائید . وقتی‌که گیفت کارت ایکس باکس را در اکانت خویش Redeem کردید میتوانید از اعتباری که در اکانت کاربری شما به وجود درآمده می باشد برای خرید بازی‌ها، نقشه، فیلم، محتوای تلویزیونی، موسیقی، نرم افزار و یا این که هر چیز دیگری که در فروشگاه‌های آنلاین مایکروسافت به فروش می رسد استعمال نمائید . با استفاده از اعتبار به‌دست‌آمده می‌توان همچنین از فروشگاه‌های ویندوز و ویندوزفون هم خرید کرد . 


نکات خرید گیفت کارت

شما نمی‌توانید از گیفت کارت ایکس باکس برای خرید اشتراک Gold ایکس باکس یا هرگونه اشتراک دیگر استعمال کنید . 
شما نمی‌توانید بوسیله گیفت کارت ایکس جعبه از Marketplace ایکسباکس ۳۶۰ یا محتوای Xbox 360 را از روش دستگاه Xbox One خرید نمائید . 
درصورتی که که گیفت کارت‌های Xbox را در یک کشوری که مطابق با آنچه در حساب کاربری‌تان درج‌شده میباشد نباشد فعال کنید، نمی‌توانید از آن اعتبار استفاده فرمائید . 
اعتباراتی که در اکانت مایکروسافت شما وجود دارا‌هستند قابل‌تبدیل نیستند . 
شما نمی‌توانید از این اعتباری که در اکانت کاربری مایکروسافتتان وجود دارد برای خرید تولیدها فیزیکی از نحوه فروشگاه‌های آنلاین به کار گیری نمایید . 
خرید 
گیفت کارت‌های ایکس باکس و مایکروسافت در گیفت گیفت 
مفتخریم به اطلاع شما عزیزان برسانیم که در مارکت دارای اعتبار و باسابقه‌ی گیفت گیفت، گیفت کارت‌های ایکس باکس در تنوع قیمتی مختلف وجود دارند . همچنین برای اشتراک‌های طلایی ایکس باکس نیز گیفت کارت‌هایی در نظر گرفته‌شده که به‌وسیله آنها می‌توانید در سرویس طلایی مایکروسافت مشترک شده و از مزایای آن بهره‌مند شوید . 

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : خرید گیفت کارت, نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 118 تاريخ : دوشنبه 17 ارديبهشت 1397 ساعت: 16:49


به طور همزمان با فراگیر شدن استعمال از گیفت کارت های توسط خریداران در سرتاسر دنیا، انواع جدیدی از سرقت های داده ها نیز بوسیله سارقین قضیه استعمال قرار می گیرد . یکی از این خط مش ها، تخلیه ی گیفت کارت می باشد . 

تخلیه خرید گیفت کارت
گیفت کارت چیست؟ به 
مثال زیر دقت کنید: 
جِی سانتون با اخذ یک گیفت کارت ۵۰۰ دلاری از محل فعالیت خود، نصف این مبلغ را برای تجهیز و تعمیر کارگاه صرف کرد . البته یک هفته بعد از آن هنگامی که تلاش کرد ۲۶۱ دلار باقی مانده در گیفت کارت خویش را دریافت نماید، متوجه شد که گیفت کارت وی تماما تخلیه شده و اعتبارش به صفر رسیده است؛ درحالیکه از مقطع تعمیر گاراژ هرگز از کارت اعتباری استعمال ننموده بود . 

اتفاقی که برای جِی افتاده بود، به تخلیه گیفت کارت دارای شهرت است . با استعلام گردش کارت، به جی اطلاع رسانی شد که مبلغ گیفت کارت بوسیله فردی در کالیفرنیا اخذ گردیده می باشد . درحالیکه جی مستقر نیوجرسی بود . 

در ایالات متحده، به کارگیری از گیفت کارت ها فراوان همگانی و رایج است، به طوریکه قیمت تراکنش های مالی گیفت کارت ها مبلغ چشمگیر ۱۳۰ میلیارد دلار در ماه است . همینطور سارقان نیز با اقداماتی مانند تعویض گیفت کارت با یک گیفت کارت استفاده شده، دستکاری کردن کد چیپ مغناطیسی یا تنها یادداشت کردن شماره گیفت کارت امنیت خریداران را به خطر می اندازند . 

تخلیه 
ی گیفت کارت 
بر شالوده گزارشات منتشر شده، تخلیه ی گیفت کارت ها امروز بیش از هر بازه زمانی دیگری امنیت خرید مشتریان را با خطر مواجه کرده اند . 

حفظ 
در برابر تخلیه ی گیفت کارت برای حفاظت از ایمنی خویش در به کار گیری از گیفت کارت ها، نکات ذیل را مدنظر داشته باشید . 

خرید 
گیفت کارت دیجیتالی امن ترین خط مش برای خرید گیفت کارت ها، خرید دیجیتالی آن هاست . چراکه در این مدل خرید، شماره ی کیفت کارت به صورت تصادفی بوسیله خالق تولید می شود که قابلیت و امکان تخلیه ی گیفت کارت را به دست کم می رساند . 

مطلب تحت در خصوص خرید گیفت کارت برای کسانی که قصد خرید کارت هدیه داشته باشند، مفید خواهد بود . 

خرید گیفت کارت – نکاتی که خوب تر هست قبلی از خرید گیفت کارت به آن توجه کنیم 
همچنین درصورتی که به رخ فیزیکی اقدام به خرید می کنید، مطمئن باشید که گیفت کارت شما از باطن جعبه های بسته و قفل گردیده بیرون می آید . 

مراقب 
مخدوش بودن گیفت کارت باشید موضوع دیگری که خطر ارتقا تخلیه ی گیفت کارت را ارتقا می دهد، عدم وجود برچسب مخصوص حفاظت از کد گیفت کارت می باشد . البته باید به این نکته نیز اعتنا داشته باشید که ممکن هست برچسب ها توسط سوء استعمال کنندگان مجددا پشت کارت چسبانده گردیده باشد . براین اساس ارزیابی مخدوش بودن گیفت کارت باید با دقت مضاعف چهره گیرد . 

استعمال 
از کارت اعتباری برای خرید گیفت کارت نکته ی بعدی نیز به کارگیری از کارت اعتباری برای خرید گیفت کارت می باشد . زیرا بعضا شرکت های توزیع کننده ی کارت های اعتباری دارای ضمانت خرید می باشند . به این مضمون‌ که در چهره تخلیه ی گیفت کارت شما و ثابت شدن آن، شرکت ملزم میباشد پولی که برای خرید آن گیفت کارت خرج گردیده میباشد را به خریدار بازگرداند . 

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : خرید گیفت کارت, نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 116 تاريخ : شنبه 15 ارديبهشت 1397 ساعت: 18:58

خرید گیفت کارت


1 . آغاز وارد لینک روبه رو شوید: http://commerce .microsoft .com/ 

2 . سپس بدلایل امنیتی یک یا این که دوبار می بایست بر مبنا ایمیل و یا شماره تلفنی که به مایکروسافت داده اید، حساب خویش را تایید نمایید . به این چهره که پست الکرونیکی یا این که چهار رقم اخر شماره تلفن را را بی نقص مینویسید بعد از آن کدی برای شما ارسال می گردد و کد را بر روی کادر معین شده وارد می‌کنید . 

3 . در سطح بعد وارد حساب خود میشوید . مورد Basic Info را انتخاب فرمایید و مرز و بوم اکانتتان را بر روی ایالات متحده USقرار دهید . 

 

توجه داشته باشید که از این تراز به آنگاه از ای پی امریکا باید به کار گیری فرمایید . 

4 . حال گزینه payment option را تعیین فرمائید و آن‌گاه بر روی گزینه Microsoft account کلیک فرمائید . حالا خیلی معمولی کد گیفت کارت خود را وارد نمایید . 

 

5 . آن گاه آیتم Next را بزنید .هم اکنون 
به میزان گیفت کارتی که خریداری کرده اید در اکانتتان پول مو جود میباشد و میتوانید از آن استفاده نمائید

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : خرید گیفت کارت, نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 113 تاريخ : يکشنبه 9 ارديبهشت 1397 ساعت: 12:58

برای گوش دادن به 

خرید گیفت کارت

موسیقی فارغ از محدودت و تبلیغات Spotify روشی جدید برای شنیدن موسیقی است . میلیون ها قطعه موسیقی، هر لحظه که به آن احتیاج داشته باشید در دسترس شماست . تنها کافیست نام موسیقی (ایرانی یا خارجی) زمینه حیث خود را در Spotify کاوش کنید و بلافاصله به آن گوش دهید .بیش 
از ۱۵ میلیون قطعه موسیقی از طرز اسپاتیفای قابل گوش کردن هستند، این عدد را مقایسه نمایید با ۸۰۰ هزار قطعه موسیقی وب سایت پاندورا! Spotify دنیایی از موسیقی های نو و دیرین هست . آرشیوی والا از میلیون ها موسیقی که کماکان در هم اکنون پرورش میباشد . اما نکته مهم دیگر Spotify جنبه شبکه اجتماعی بودن آن هست . این سرویس با وصل شدن به فیس بوک شما را به کشف و اشتراک گذاری موسیقی با دوستانتان همراهی می نماید . 
فقط با درگ (کشیدن) و دراپ (رها کردن) اسم موسیقی، آن را با دوست خود به اشتراک میگذارید! اما Spotify فراتر از این تجهیزات می‌باشد که برای به دست آوردن آن می بایست حساب Premium یا Unlimited آن را داشته باشید . 
امکانات 
حساب Spotify Unlimited: – 
تمام امکانات حساب رایگان دسترسی 
به میلیون ها قطعه موسیقی پخش 
و مدیریت موسیقی های کامپیوتر شخصی خویش شما شبکه 
اجتماعی Spotify پخش 
رادیوی هنرمندان – 
پخش موسیقی های Spotify روی تمام کامپیوترهای دیگر – 
حذف تبلیغات تجهیزات 
اکانت Spotify Premium – 
تمام تجهیزات Spotify Unlimited – 
پخش موسیقی های داخل موبایل – 
پخش موسیقی از Spotify روی موبایل – 
حالت آفلاین برای نسخه دسکتاپ – 
وضعیت آفلاین برای ورژن موبایلی – 
پخش با کیفیت فراتر موسیقی – 
دسترسی به بخش های ویژه – 
پخش Spotify از روش سیستم های موسیقی

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 96 تاريخ : يکشنبه 9 ارديبهشت 1397 ساعت: 12:58